log
هرزه کیست؟


ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . .
ஜ..مـכتی است کفه ترازویم تعادل نــ ـ ـ ـכارכ... כستانم خالیست امـــا כلم پــ ـ ــ ـ ــرஜ

 در سفر بودا به دهی زنی مجذوب سخنان او شد

 

و از او خواست تا مهمان وی باشد.


کدخدا به بودا گفت :


«این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید»


بودا به کدخدا گفت :


«یکی از دستانت را به من بده»


کدخدا یکی از دستانش را در دستان بودا گذاشت .


آنگاه بودا گفت :


«حالا کف بزن» کدخدا گفت: « هیچ کس نمی‌تواند با یک دست کف بزند»


بودا پاسخ داد :


هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد،

 

مگر این که مردان نیز هرزه باشند .


مردان و پول‌هایشان از این زن، زنی هرزه ساخته‌اند .


به جای نگرانی برای من نگران خودت و مردان دهکده ات باش


نظرات شما عزیزان:

pooya
ساعت21:06---14 شهريور 1392
دلتنگی های من ، بی قراری های دل من ،
تویی تمام وجود من ، خودت را رها کن در آغوش من…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 14 مرداد 1392| 3:24|yasaman|

About


منم یه دخترم ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ بـآز آمــבمــ.. بـﮧ جـآیــے ڪـﮧ تعلـقــ בآرمــ.. بـﮧ یـڪ اتـآقــ سیـآه ، پـر از פـرفـ ـهـآے לּــآگفتــﮧ פֿـلـوتــ مـלּ و سیــگـ ـــآرمــ... בوبـآره مـےלּـویسمــ از פـرفـ ـهـآیــے ڪـﮧ وآهمـﮧ בآرمــ.. یـڪ בلــ پـر از رویـآـهـآے وآهـــے.. ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . . . ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ لطفا ارشیـــــــــو مطالبــــــــــ هــم یه نگاهـــی بندازینـــــ ..
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive